15 maj 2010

Godmorgon !

Igår blev de inte som det va tänkt.
På det första stället som vi va blev vi ut slängda, Lite segt !

Sen åkte jag och Cassie ner till Centrum som alla andra också..
fast de åkte till Lexman, fast jag och Cassie kände för att vara i närheten där vi bodde.

men vi kom till Någon annan sedan. men där va vi i max en kvart kanske.
Sen åkte vi hem.

så kvällen va mysig men inte som den va tänkt "/

Ja men idag ska jag nog till Lindome, synd bara att de regnar, ska det inte vara sommar nu egentligen ?
jag tycker sommaren är väldigt sen !

Nu ska jag kolla lite tv och äta frukost :)



Jag Älskar dig underbara Vän Cassandra ! :)

Kommentarer
Postat av: Bästa Cassie

tack för en mysig kväll :)

love yoooou <3

2010-05-15 @ 14:52:37
Postat av: Anonym

tack för en mysig kväll :)

love yoooou <3

2010-05-15 @ 14:53:18
Postat av: Moa

tack själv darling ! <3

du är underbar

2010-05-15 @ 15:07:10
URL: http://woonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0