14 maj 2010

HejHej !

Detta är inte min första blogg..
Jag gjorde en ny Pga att jag blev så trött på min gamla blogg.
I denna bloggen får ni veta om mitt liv och om mina vänner.
Följ mig gärna mitt liv.
Ja det är i allafall lång helg denna helgen.
Jag har inte hållt koll på dagarna alls
.
Idag har jag varit ute med Cassandra och Niklas.
Det va mysigt, vi spelade FIFA och jag ägde de alla
hur lätt som helst ! ;)
Vad ska ni göra i kväll då gott folk ?

Tonight I'm out and be happy with a few friends.
It will be really nice. Do not know what to take with me yet..




Ha en trevlig kväll !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Idag ska jag hoppa från angeredsbron

2010-05-14 @ 20:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0