Välkommen till världen !

Hej alla!
glömde meddela förut att jag fick en kusin igår :)
En liten tjej.
Hon vägde lika mycket som jag , va lika lång och
tog lika långtid på sig att komma ut från ja nu vet ;)
Hur coolt är inte det då :)
Ja i alla fall så idag va jag och mamma vid 421 ( en galleria typ )
och kolla på massa fina gulliga rosa grejer.
Jag hittade en klänning och en Jätte cool jeans väst typ :)



Sött va ? :)


Och nu Ringde min älskade David igen :)
Bara 5 dagar kvar tills jag får träffa min prins :D

Idag har jag också övningskört. jag tyckte det gick bra med det tyckte
tydligen inte mamma. hon verkade vara skit rädd, hon satt och skrek bredvid typ
och sa att jag skulle bromsa och gasa för att inte bilen skulle stanna ( kärringstop)
Sen när jag skulle stänga av bilen råkade bilen skutta till lite och då sa hon ba
- snygg kärringstop!

Elakt som fan, alla får väl kärring stop i början ?:)


Min outfit just nu ;)



haha inte så vackert jag vet ;)
men mysigt är det :D





Kommentarer
Postat av: Michaela Snöborgs

tack =)



åh vad gulligt! kul att få en liten kusin :D

2010-06-22 @ 22:56:32
URL: http://michaelasnoborgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0