Ännu en dag, tror att datumet är 13 juni ?

Godmorgon !
Igår gjorde jag inte alls mycket.
Gjorde marängswiss och myste lite med film och
mat som jag gjorde :)
hihi !
Idag började dagen bra och slutar sämre !
nej men i kväll ska jag gå på bio med
Carro , Cassie och Angelica. ska ta massor av bilder :)
hhih
Text kommer nu
JAG ÄLSKAR DIG
Va kvar på samma plats , men jag har kämpat och slitit.
Jag vet att det blir bättre men det känns inte hittills. .
Jag fastnar i tankar och försöker ta mig loss .När jag
tänker på dagen , någonting hände mellan oss .
Men nu vet jag vart du står och jag behöver dig inte
vi bröt av våran band och dom gick av på mitten .
Jag har kastat våran bilder , jag har saknat och glömt.
Det var du och jag mot världen som kämpas till dötts.
Du högg mig i ryggen , vad va det som hände ?
Jag menar du och jag ,vill skulle jämt va bästa vänner.
Du har förändrats så mycket .Jag vet knappt vem du är
vart tog den personen vägen som alltid fanns där ?
Jag tror du vet vem du är , behöver inte säga namnet .
Du förlorade min tillit när du släppte min hand .Och jag vet
mycket väl att jag en dag kommer le , men när jag sitter
här skriver rinner tårarna ner .

När livet sviker är det bra att vara två .Men ena halvan av
mig slutade förstå att när en vän försvinner finns det inte
mycket kvar . Och jag glömmer dig mer för varje dag .

Men jag blev lämmnad här , som tack för hjälpen .
Vi gick skilda vägar ,greppade tag i andras händer .
Jag försökte göra allt men det va du som gjorde fel.
Löften om att bry sig som inte längre finns mer .
Va ärlig mot dig själv , är det såhär det skulle bli ?
I så fall trodde jag fel om hela dig och ditt liv .
Du var en ängel för mig så varför hände dethär ?
Ett misstag som förändrar allt , hela min värld .
Så klart jag vill va vänner . Men du ser att det inte går.
För varje gång jag ser dig river du upp gamla sår .
Du har inte sagt förlåt , så jag kan inte ta emot det .
Och all skit som jag fick ta . Du är fan inte värd det .
Vill du ha mig vid min sida får du börja med en sak .
Ge tillbaka mitt liv , för det var det som du stal .
Alla minnen stannar kvar och alla stunder som vi skratta .
Det var du och jag till döden , ville aldrig ha någon annan .

När livet sviker är det bra att vara två .Men ena halvan av
mig slutade förstå att när en vän försvinner finns det inte
mycket kvar . Och jag glömmer dig mer för varje dag .

När livet sviker är det bra att vara två .Men ena halvan av
mig slutade förstå att när en vän försvinner finns det inte
mycket kvar . Och jag glömmer dig mer för varje dag .




Ej egen gjord :)

Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0