5/6 jun

Hej !
det blev en delad rublrik som ni ser :)
5 juni
Jag var med bästavännen !
träffade även Cassandra , Caroline och Angelica
vid 5 tiden kanske !
det va trevligt !
jag grillade kött medan tjejerna gjorde i ordning sig inför fest !
Sen när jag skulle kolla vad de höll på mig så *poff* så va mitt kött bränt
och jätte svart !
jag lovar er ni har nog inte sett något svartare kött innan !
hahaha
sen tog vi tåget till festen och festade lite
och nu är jag hemma igen efter en super trevlig och fin dag :)

6 juni
dagen är inte klar som ni märker , de är ju bara natten till 6 juni !
men vill önska Älskade Niklas grattis, som fyller år idag !
Just nu är han på krogen och dricker sig skit full skulle jag tro !
Inte kul , i morgon blir de liten fest hos honom , eller inte fest på de
sättet men hans närmsta kommer att vara hemma hos honom och mysa
Någon som vet en bra present???????????

vi hörs i morgon sötisar !



festen hos julia !
idag va de hos en annan dock



Kommentarer
Postat av: emelie

min dag/ikväll igår var kanon :D din då?

2010-06-06 @ 12:09:02
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: emelie

nice :D vad gör du då?

2010-06-06 @ 23:07:57
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/
Postat av: niklas

haha jo söp ja mig full alltid;) tack för allt på min födelsedag de betydde mkt att du va där me mig o så :) puss

2010-06-09 @ 13:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0