10 juni

Heeeeejsan !
jag har inte uppdaterat förens nu för att jag har varit på media markt och fixat min dator.
som tur va så var det bara laddaren som det va fel på och inte datorn !
Mamma väckte mig klockan 1 idag. blev rätt så grinig för ville sova längre men men !

min bal 2010
Igår va jag på bal, sista kvällen med min klass och alla 9: or.
Det va super mysigt, många tårar rann kan man ju säga och mycket dans.
Så mycket dans så jag har träningsverk i HELA kroppen ;) haha
Att lämna alla i min förra klass som jag gått med i 3 år, känns faktiskt
förjävligt ! vi hade den bästa och mest tajta klassen som fanns på skolan !
Jag lovar er !
jag älskar er alla och även vår bästa kamrat stödjare som alltid hade dörren
öppen om det va något man behövde prata om. att du alltid fanns där !


















dagen efter



puuuuuuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0