Jag vill... jag vill inte...?

Varför ska alla livets val vara så himla svårt ?
Jag vet vem jag vill leva ihop med, jag vet vem jag vill gifta mig med, att skaffa
barn med. Men jag vill inte vara så rädd som jag är nu , att du kommer svika, såra mig eller
helt enkelt hålla på med någon annan än mig.
jag är sååå kär i dig , tänker på dig hela tiden.

Varför kan inte livet vara så himla lätt istället, alla ser ju hur kär jag är idig.
Du är min dröm kille..

Ska jag fortsätta med dig eller avbryta allt ?

:(



Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-07-13 @ 19:53:49
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Moa Murderess - Scene Core Blogg

jag förstår hur du känner dig. Va ju med om exakt samma innan han gjorde slut :( Men... jag gick iaf oh pratade med en psykolog eftersom jag va så svartsjuk. man får helt enkelt bara köra på och njuta av de man har sålänge, sen en dag kanske de kommer ta slut. men de vet man aldrig. man ska inte oroa sig för saker i onödan.



sv: pannkakor e inte gott! :D

2010-07-13 @ 21:42:48
URL: http://epicfaiil.blogg.se/
Postat av: Gaymasen

Förstår det. Men har skrivit massor om just det tidigare, så det finns att läsa under kategorin "homosexualitet". :)



Men kommer sådana inlägg lite då-och-då. :)

2010-07-13 @ 22:09:08
URL: http://gaymasen.se
Postat av: AMANDA FALK

Sv: nejmen va? skojar du med mig? kykclingfilé med marinad, grilla elelr i ugnen, är ju sååå gott. Men hur får du i dig protein då? gilalr du fisk?

Sov gott!

2010-07-13 @ 22:30:12
URL: http://amandafalk.se
Postat av: VILL DU VETA VAD JAG HETER? JAG HETER HATER

du behöver skola jobb nånting att sysselsätta dig med att blogga är verkligen ingenting för dig asså fattar inte grejen du kan inte vara seriös när du sitter här och skriver om ditt tråkiga liv? dina röntgen bilder osv asså nigga please get some help.........

2010-07-14 @ 19:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0